پایگاه تحلیلی فضای مجازی و آموزش سواد رسانه مبتنی بر مبانی امامین انقلاب

مجریان فضای مجازی

  • ۱۵۳۵

مجریان فضای مجازی، تحت تدابیر حوزه مدیران و مطابق با سیاست‌های کلی حاکمان، اقدام به تولید سخت‌افزار، نرم‌افزار، محتوا و طراحی خدمات می‌کنند. سیاست‌های مدون طراحان و مالکان فضای مجازی (شبکهٔ عنکبوتی)، برای اِعمال و اجرا، نیازمند مجریانی توانمند و متبحر در فناوری اطلاعات و ارتباطات است. مالکان موتورهای جستجو، سرویس ایمیل، شبکه‌های اجتماعی، تولیدکنندگان بازی، سخت‌افزار و نرم‌افزار، گردانندگان تارنماهای معروف و مشهور جهان، مدیران شرکت‌های تولید پویانمایی، فیلم و... همگی مجریان طراحی‌های مالکان و مدیران فضای مجازی می‌باشند. تعداد این شرکت‌ها زیاد است اما می‌توان مهم‌ترین شرکت‌های فعال در این عرصه را بدین شکل معرفی کرد:

1- شرکت‌های تولید و توزیع‌کننده محتوا

2- شرکت‌های تولید سخت‌افزار و نرم‌افزار

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

پاسخ به شبهات و سوالات